Ramię w ramię przy reklamie...

czyli 7 najważniejszych zasad współpracy na linii Klient - Agencja.

Poznaj dobre praktyki współpracy z agencją reklamową i zbuduj partnerskie relacje, które odmienią Twoją markę.

Wypełnij formularz i bądź częścią tego niezwykłego wydarzenia!

Czego dowiesz się na webinarze?

Brief

Dlaczego jest ważne, aby przygotować dobry brief dla agencji? Jakie są punkty must have?

Debriefing

Dlaczego warto zadawać pytania klientowi? I z drugiej strony - dlaczego warto odpowiadać na te pytania?

Komunikacja i...

responsywność! Czyli jak wygląda idealny przepływ informacji w trakcie realizacji projektu dla Klienta?

Terminowość

Dlaczego to tak istotne i jak stworzyć system, w którym nikt nikogo nie musi poganiać?

Zaufanie i feedback

Niby wszyscy wiedzą, że obie strony chcą jak najlepiej, ale... no właśnie. Jak doprowadzić do sytuacji, w której współpraca oparta jest na partnerskiej relacji? Jak przyjmować i inicjować feedback, który nieustannie będzie ulepszać Waszą współpracę?

Jasne zasady...

...i zakres współpracy. Czyli jak prowadzić projekt, by nie usłyszeć "wyobrażałem to sobie inaczej", "to powinno być w standardzie"?

Kto poprowadzi szkolenie?

Marta Orzechowska, 

client service team leader

W branży reklamowej od 4 lat. Od 3 zajmuje się obsługą klienta i zarządzaniem projektami, od półtora roku client service team leader w agencji 1000ideas.

Pod swoimi skrzydłami ma obecnie 7 account i digital managerów, a dział ciągle się rozrasta. Uważa, że obsługa klienta to sztuka oparta na dobrej komunikacji, relacjach, merytorycznej wiedzy oraz kilku uniwersalnych zasadach, których każdy account, project manager czy freelancer powinien się trzymać, żeby ułatwić sobie pracę.

Dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu?

Współpraca osób odpowiedzialnych za markę i agencji marketingowych często przypomina mecz, w którym zawzięcie walczą oni ze sobą po dwóch stronach boiska. Nie musi i nie powinno tak być! 

Webinar ma na celu pokazanie obu stronom – na przykładzie kampanii w Internecie – prostych wskazówek, które ulepszą współpracę między nimi, poprawią relacje i sprawią, że dostrzegą wartość wspólnej gry do jednej bramki.

Kim jesteśmy...

i dlaczego uważamy, że jesteśmy odpowiednimi ludźmi do poprowadzenia szkolenia na taki temat?

Jesteśmy 1000ideas i już od ponad 10 lat pomagamy naszym Klientom budować wartość marki, usług i produktów, skutecznie przekładając pomysły na kreatywne kampanie i rozbudowane projekty technologiczne. 

Nasz profesjonalizm, doświadczenie i kreatywne podejście sprawiają, że jesteśmy w stanie zapewnić kompleksowe wsparcie na każdym etapie współpracy – od pomysłu do realizacji.